ojoj

Nu blev det väldigt tomt i bloggen, förlåt fölåt. haha ;) nej men ska bli bättre.

En liten uppdate: Idag hade jag dans uppvisning väldigt kul (:

Imorgon: Blir det stan, shoppa julklapp till älsklingen :D hoppas jag, är inte helt säker vad jag ska köpa än. hehe den måste va perfekt skyller jag på ;)

Lördag: FEEEST :D Eller tjejförfest och sen ska vi se om det händer nått annat kul i stan (:

Söndag: Ta det lungt, långt bubbelbad efter ett skönt tränings pass typ (: och mys med älsklingen hoppas jag på, älskar den pojken så otroligt mycket ♥




























♥ Min Kärlek till dig kommer aldrig att ta slut, kommer alltid att älska dig Nikki Sandgren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0