Min kärlek till dig

Idag firar jag och min pojkvän Nikki 1år! :D älskar honom så otroligt mkt! Här kommer en text till honom:

Enda sen jag träffade dig har mitt liv förändrats.
Trodde aldrig att jag skulle få någon som du.
Någon så fin, snygg & söt,
men också så snäll & omtänksam.
Trodde heller aldrig att jag skulle bli så kär i någon som jag är i dig.
Den tiden vi haft tillsammans har varit den bästa tiden i mitt liv.
Jag tänker på dig hela tiden,
och saknar dig så fort vi är ifrån varann.
Du är det bästa som hänt mig
och jag kommer alltid att älska dig,
vad som än händer.

Du är mitt allt.




♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis får man väll säga då ! :D Gullig text, har du skrivit den själv?:P

2010-07-24 @ 19:53:54
URL: http://zamuelsson.blogg.se/
Postat av: ☆ L J S - skönhetstips & mode♥

Aa de har jag (:

2010-07-25 @ 13:09:39
URL: http://lovisajohannasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0