Sthlm

här kmr lite bilder och fakta om min shopping resa ;)

Först tog vi båten (jag bor ju på ön gotland) över till Nynäshamn.


Bild på vad jag måste ha med på båten: tidning, dricka och Musik.

 

Sedan åkte vi bil med mammas kompis till sthlm centrum. Kl 11 blev jag och Linnea avsläppta och så shoppade vi till 6 på kvällen.

 

Sedan åt vi på en fin resturang, med mamma och hennes kompis

Jag tog Mixsallad

och till efterrätt fläder-lime sorbet med havreflan & bär ;)

Mamma tog husets tryffel

Maten gick på 1000 kr :O dyrt men gott :)

 

dålig bild, men jag med alla mina kassar ;) blev sammanlagt 13 st.

 


MISSA INTE!

imorgon kommer alla bilder på kläderna som jag köpte! ;)

 

love u all!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0