Back on Track!

Godmorgon sötnosar!

Blev ett längre uppehåll än jag trodde, men nu är Lovisa iallafall back on track!


Jag kan ju börja med att berätta vad jag gjort i helgen ;)

Först innan sommarlovet började så blev de plugg för att fixa mina sista betyg, och de ordnade sig tillslut, blev inget IG iallafall ;)

Sen åkte vi ut till hamra till Nikkis kusin och grillade och festade ett dygn, väldigt mysigt!

 

 

 

Jga var också i stan och grillade och festade och här är en outfit jag hade då ;)

 

 

Vanlig randig tröja med ett svart skärp och svarta leggings med dragkedjor och mina älskade skoor !

 

 

Berättar mer om gårdagen snart ;)

 

love u all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0