mys mys

Godmorgon sötnosar!

Jag vaknade i morse och kände mig skit kraslig så de blev ingen skola idag. Så ska mysa och plugga nu på förmiddan.

Jag tänkte också visa lite av mitt eget mode, sånt som jag tkr är inne, eller de brukar oftast va inne för jag följer modet ganska mkt, men de är sånt som jag tkr är skit snyggt iaf ;)

Vårens och sommarens skomode är bland annat: Nitar & Högklackat! och jag ÄLSKAR högklackat så här kmr ngr snygga sommar skor:



svarta höga klackskor med nitar

 

 

 

Bruna lite vardagliga men snygga klackskor med nitar,

har lite starkare klack som är perfekt att gå i vardagligen.

Min persoliga favorit: Svart-glansiga festliga klackskor med rosa insida

 

 

 

Lite mer festliga bruna klackskor med nitar

Om ni har några frågor om skorna är de bara att fråga på, hoppas ni gillade dom ;)

 

love u all!


Kommentarer
Postat av: Alice

Dom svarta med nitar va sjukt fina!! :)

2010-06-01 @ 14:53:49
URL: http://lifeofalice.blogg.se/
Postat av: Tess

Vart kommer skorna ifrån?! skit snygga...

2010-06-01 @ 15:12:07
Postat av: Lovisa Johanna Samuelsson

Alla skor kommer från Nelly.com. följ gärna min blogg så mkr de fler mode och skönhets tips ;)

2010-06-01 @ 17:17:43
URL: http://lovisajohannasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0